Senaste nytt

Djibouti Palace Kempinski

karho

Medlem
@dashboard: går det att få en kommentar från dig kring "nyheten" i fråga? Är detta den nya mallen for hotellrecensioner på businessclass, dvs. vad vi kan komma att förvänta oss framöver?
 

Palazzi

Medlem
Orkar inte bry mig längre, o har inga som helst förväntningar på kvalitativa artiklar längre. Dalat sedan innan o efter Martins adjö fokuserar jag bara på forumet (så länge det finns kvar).

Ser ett visst humorserie iaf, så mäktar inte med att kritisera igen - känns inte som att det biter.
 

Mike@GOT

Medlem
Vad är det här för skräp? Redan efter en mening anade jag vad som skulle komma... "majestätiska resorthotell", jo jag tackar... Jag försöker få en kompis att bli medlem här och få tips inför kommande resor, men det är ju inte så enkelt när sån här skit pryder förstasidan!

Riktigt uselt!
 

dino_81

Medlem
Kom det inte "överens" om att köpta recensioner skulle noteras med annons eller liknade efter förra årets italienska pärla?

Men det är nog som nämnts i tråden - att det bara är att vänja sig. Trodde dock i min enfald att jag skulle slippa denna typ av reklam genom att använda tapatalk. Men icke, "annonsen" ligger överst och irriterar.

Kära ägare, underskatta oss icke!
 

Morgan

Medlem
Kom det inte "överens" om att köpta recensioner skulle noteras med annons eller liknade efter förra årets italienska pärla?

Det handlar inte bara om hur vi på forumet ser på saken - det är direkt olagligt att inte tydliggöra skillnad mellan reklam och redaktionellt innehåll.

"När du får betalt för att posta bilder/skriva måste du på något sätt markera innehållet med ”reklam”, ”sponsrat innehåll”, ”i samarbete med” eller dylikt. Läsaren ska förstå att du samarbetar med och har fått ersättning (i pengar eller produkter) av ett företag. Det spelar ingen roll om det är företaget som har kontaktat dig, eller om det är du som har kontaktat företaget.
Smygreklam i sociala medier | Kreafonbloggen
 
Toppen