Diverse frågor om Gula rummet på Bromma

Diskussion i 'Lounger' startad av Juraj, 31 December 2015.

1. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska flyga med Brussels airlines från Bromma till Bryssel snart. Flyget avgår kl. 6.55 och Gula rummet öppnar kl. 6.00, har jag för mig. Hinner jag tillbringa typ 20 minuter där med tanke på att loungen ligger innan security? Finns det frukost på Gula rummet?

2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns enklare frukost, typ smör bröd ock kaffe. Kanske en bulle och lite torkad frukt. Kex och ost. Ingen jätteservering med andra ord.

Man ser kön till security genom fönstret i loungen. Du borde hinna en halvtimme i loungen om det inte är jättekö. Det borde inte vara kö, eftersom det bara är typ två flyg som går före klockan 8.

Tänk på att loungen är stängd på helgerna.

Juraj gillar detta.
  3. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag visste att de skulle ha stängt imorgon (Trettondagen), men inte idag... Sitter här på Bromma nu... Kycklingen blir sweet and sour, men jag är bara sur...

Jakob Österberg gillar detta.
  4. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Föreslog till personalen att mer detaljerad info om Gula rummets öppettider publiceras på hemsidan (särskilt när det gäller sådana knepiga dagar som Trettondagsafton). Vi får se om det blir någon förändring.

Erik M gillar detta.
  5. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns den loungen ens kvar i samma utförande? Ska väl ändras nu när bolagen går ihop i "BRA".

6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns det riktig mat i loungen? Trodde bara man serverade kex och fågelmat.

7. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kom inte in i loungen, de hade stängt så jag köpte mat i terminalen - det var världens sämsta och dyraste sweet and sour kyckling.

8. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har Yellow Room sommarstängt? Flyger Onsdag den 22 Juni, så det skulle vara kul att testa loungen.

9. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det stämmer ungefär. Det finns kaffeautomat, juice, lite choklad, lakrits, snacks och kex med nån slags färskost. På morgonen finns det yoghurt, men inget bröd. Jag tror mig ha sett frukt och en kanna varm soppa också, men inget jag testat. Tanken med loungen är väl inte direkt att man skall äta sig mätt, men hade varit trevligt med åtminstone okej frukost hade jag tyckt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!