Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Senator

Moderator
Världsklass på infon, tack! Min vidare connection är med SAS 2636 som idag avgick från A32 (utgår att det är samma varje dag) så jag antar att jag måste genom tullfiltret i vilket fall som helst då.

Jag skulle inte utgå att SK2636 avgår varje dag från A32 :) Det är inte ovanligt att SAS flyger från B10-12.
 

Glenn E

Medlem
FCL A har väl transport om man flyger Lufthansa/Swiss/Austrian inom Schengen.
Jag har själv haft transport till Lufthansa mot Göteborg efter ankommande Lufthansa F.
E1C70AEE-0E5E-470F-A9F5-69C87F98F44B.jpeg
B554DB2B-A865-48B0-B84E-A4A4F472CB22.jpeg
 

Glenn E

Medlem
Ja det var apron.
Kommer inte ihåg om det spelar någon roll.
Kanske du kan fråga?
Chauffören sa att det händer att de kör ut passagerare till andra flygbolag också ifall de blivit ofrivilligt ombokade från t.ex Lufthansa.
 

Senator

Moderator
Ja det var apron.
Kommer inte ihåg om det spelar någon roll.
Kanske du kan fråga?
Chauffören sa att det händer att de kör ut passagerare till andra flygbolag också ifall de blivit ofrivilligt ombokade från t.ex Lufthansa.

Jag tror det måste vara apron från A, men jag skall kolla på söndag. Tror inte jag hinner förbi idag. "Tyvärr" är min flight ZRH-FRA just nu planerat för A32 så lång promenad till både FCL B och FCT :eek:
 

MajaKlara

Medlem
Har bokat bonusresa med 2-4-1 i LH C ARN-FRA och F i dec FRA-BOG i dec, båda fligterna samma dag. Har för mig att man kan få gratis limoservice från hemmet till ARN om man har resa bokad i F, stämmer det? Bor i Stockholms innerstad.
 

DOEL

Medlem
Vet inte om rätt tråd men har tillgängligheten i LH first blivit sämre sista tiden? Kollat en tid nu ffa fra - ewr men även lite andra resmål i USA men hittar bara enstaka flighter då o då...
 
Toppen