Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

agehall

Medlem
@agehall, blev nervös var det min kvaliten på service som sjunkit?
Svar från FCL i München, de förvarar vinterkläder och dyligt, de vill helst att de ligger i resväska!
I FCT är det "NEIN" - de slutade tydligen med det i år eftersom ingen efterfrågade det. Jag orkade inte argumentera med dem om att det då inte borde vara något större problem att erbjuda tjänsten utan släpar istället med mig jackan.

Så - alla som passerar FCT under vinterhalvåret - se till att fråga om de kan förvara jackan åt er så de ser att det finns ett behov och tar tillbaka tjänsten!
 

MrDollar

Medlem
Dem bör också ta bort den informationen på hemsidan!


I FCT är det "NEIN" - de slutade tydligen med det i år eftersom ingen efterfrågade det. Jag orkade inte argumentera med dem om att det då inte borde vara något större problem att erbjuda tjänsten utan släpar istället med mig jackan.

Så - alla som passerar FCT under vinterhalvåret - se till att fråga om de kan förvara jackan åt er så de ser att det finns ett behov och tar tillbaka tjänsten!
 

agehall

Medlem
Inte för att starta någon ny watergate, men denna enkla typ av service tycker jag ändå dem kan erbjuda. Oavsett om det bara är 1 pax / säsong som efterfrågar. En rock/jacka kan inte ta mycket plats eller besvära dem mycket att förvara...
Exakt! Om efterfrågan är låg är det ju superenkelt att tillhandahålla tjänsten. Är faktiskt lite förvånad att de sa tvärnej och att de inte sa något i stil med "Vi har egentligen slutat med det men vi löser det åt dig...".
 
Inte för att starta någon ny watergate, men denna enkla typ av service tycker jag ändå dem kan erbjuda. Oavsett om det bara är 1 pax / säsong som efterfrågar. En rock/jacka kan inte ta mycket plats eller besvära dem mycket att förvara...
Udda önskemål och förfrågningar (rimliga) från F-resenärer tycker jag man ska få till svar "vi löser det". Oavsett om servicen finns eller inte.
 
Toppen