Roger that.Tyvärr har jag inte tid med det, då det är ett hästjobb att gå genom alla rutter manuellt. Sedan ändras detta ofta mellan vintertabell (W) och sommartabell (S). Nu har jag gett indikationer vilka flygplatstyper att leta efter, något jag hade tid med medan jag väntade på min Uber hem
Vi uppskattar allas energi och nyfiken, men det är viktigt att komma ihåg att vi är 100% frivilliga i vårt uppdrag som moderator och gurus. Så vid sidan av heltidsjobb att förvänta sig att göra extra arbete som vilken medlem som helst kan göra på sin tid blir svårt för oss att leva upp till tyvärr. Detta är en community där alla kan bidra, något vi gärna ser. Så om någon känner sig utmanad, go right ahead men det blir inte jag (just nu)
jag kikade häromdagen då jag var på jakt efter vilka rutter som kan tänkas vara av nytta att bevaka till Asien. Här är vad jag kan dela med mig (baserat på utresa i juli 18).
Lufthansa flygplan first class size tider ut: tider hem:
Frankfurt-Hong Kong 340-600 8, 1-2-1 2 rader 22:10 - 15:40
Frankfurt-Singapore A380 8, 1-2-1 2 rader 21:55-16:15 23:40-06:20
Frankfurt-Shanghai A380 8, 1-2-1 2 rader 17:15 - 09:55 13:15 - 18:55
Frankfurt-Tokyo HND 747-8I 8, bara 1 dubbelsäte 18:05-12:15 14:05-18:45
Frankfurt-Seoul ICN 340-600 8, 1-2-1 2 rader 17:40 - 11:20 14:25-19:00
München-Beijing A340-600 8, 1-2-1 2 rader 16:55 - 08:30 10:30-15:00
München-Hong Kong A380 8, 1-2-1 2 rader 22:30 - 15:25 23:30-5:25
München-Seoul ICN 340-600 8, 1-2-1 2 rader 16:05-9:35
München-Shanghai 340-600 8, 1-2-1 2 rader 22:15 - 15:15 23:35-05:30
formeringen följde inte med trots mitt jobb med att trycka "space"