Senaste nytt

Ditt största fynd inom flygbiljetter?

ESSA

Medlem
ARN-CPH-PEK-CPH-ARN för 1997:-
Som jag avbokade med efterföljande, isittande ångest.
Grämer mig fortfarande.
 

Nina

Ny medlem
Minns även att jag i vintras hittade en biljett via Fritidsresor från Arlanda till Montego Bay, Jamaica t/r för 1900 kr per person mellan 26 dec -12 jan. Men någon annan lycklig människa hann före, för när jag försökte boka var biljetterna slut..
 
Gjorde nyss ett fynd mellan LHR och ARN! Utresan samma dag kostade 1625 SEK i Business.

8F990029-9FEF-4CE2-B19B-49109C8419B7.png
 

AABack2ARN

Medlem
@SeaPlanePilot: Det där priset på hemersan är snarast en effekt av att det finns en fare som bygger på att utresa och hemresa måste ske på lördagen. Eftersom bokningsdialogen inte vet vilken hemresa du väljer måste priset justeras ned med den lite lustiga effekten att det inte bara ser billigt ut utan även billigare än att flyga bakom skynket. Också lite intressant att priset i tabben förutsätter att lägsta pris finns i ekonomi :)
 

Carlos

Medlem
Bokade om en plus saver till USA så många gånger att när väl resan var avklarad hade den kostat upp mot 80 000 kronor. Riktig kanondeal helt klart.

Nä mem 5 Stjärniga Malaysian Airlines usaresor för typ 2700 t/r från ARN (i ofta nästan helt tomma ekokabiner) minns jag som en rätt Nice men då inte så rare deal.

Annars minns jag också Swiss årliga novemberkampanj när man fick flyga Business i tronsätet JFK-ZRH-ARN t/r för ca 10 000 SEK.
 
Toppen