Senaste nytt

Ditt längsta loungebesök?

Mr Basic

Medlem
5 timmar i business-loungen på Addis Abeba(planerat).
Trist inredning men god mat, betjänad bar samt att Premier League visades på TV. :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jumbooze

Medlem
Övernattade i Al Safwa First Class DOH
Landade sent och sov i ett av rummen och hade rummet fram till em.
Provade igenom menyn av skumpa och Frukost och Lunch
 

nissefalk

Medlem
11 timmar i Virgin Atlantic Clubhouse på Heathrow, lång dag men mycket att göra i den loungen, biljardbord finns bla och så en väldigt stor fin bar...
 

pep

Medlem
QR: Overnattet flere gange i Al Safwa, Al Mourjan, og i den tidligere BZ-class terminal i Doha. En gang missede jeg mit fly fordi jeg troede på kaptajnens tidsangivelse før landing (han var 2 timer fejl!). De reschedulede min flight 24 timer - og da havde jeg siddet i loungen 5 timer i forvejen. Da blev det 29 timer i BZ-loungen.
Her i KUL overnatter jeg tit. Altid i loungen. Ikke kun for at æde og drikke, men også for at arbejde, printe ud, scanne, lave forsendelser (f.eks. ved tilbud på tenders) undgå jetlag, og være fremme næste morgen i stedet for om aftenen, så der er chance for at fravælge et dårligt valgt hotel og finde et bedre/billigere/smukkere hvis jeg har lyst. Mental forberedelse til at møde nye lande er vigtigt.
Har overnattet 3 gange i Skyteam Loungen i BKK (selv om den officielt er lukket om natten, tillader de som regel). Addis: 2 nætter. Colombo: 2 nætter. Cairo: 32 timer. Der er givet mange flere eksempler, men jeg har ikke statistik over det. Har overnattet i transit i mange lufthavne uden lounge, med tæppe, sovepose; f.eks. Saigon 4 nætter (blev ranet en gang på trods af overvågningskameraer, så det holdt jeg op med). De seneste 15 år, har jeg fået meget mere status/elite privilegier og er begyndt at sove i loungerne. Især da STPC's er blevet sparsomme. De var tidligere altid den oplagte løsning
 
Last edited:

Valley

Medlem
Tror det låg på en 6 timmar Svävarterminalen i Malmö. Den gången hade man champagne att bjuda på och det var fredag, så blev jag kvar där istället för att sitta av tiden i Köpenhamn. Eftersom skumpa kan göra en lite kreativ passade jag även på att svara på en SAS-Tävling som tog mig och en kamrat till New York :)
Blev klart värt väntan.
 

palmen

Moderator
Jag är dock nyfiken på vad våra kära medlemmar gör i 8-10 timmar i en lounge om man inte äter och dricker konstant?
emoji4.png
Man äter och dricker, tyvärr ingen kul utsikt från FCT. Bada med ankan är ett måste för min del. Sen kan man ju beta av massa research om sitt resmål som man inte gjort innan eller spela lite spel :)
 
Toppen