Senaste nytt

Diskussion om resor för att se NFL/NHL/NBA/MLB/övrig sport på plats i USA

Anton

Medlem
Eftersom jag har gått på College i USA och bott där samt har en hel del polare som är sportnördar har jag som sagt betat av det mesta.
Blir alltid ett par matcher per säsong och NBA, NFL, NHL, MLB, NCAA Basket, Football, Hockey osv har betats av och fortsätter betas av!
Jag tycker den här tråden är toppen, då jag ofta reser för att se sport.
Senast i våras var det NBA och NHL under en helg i Chicago och i påskas blev det NBA Basket i Orlando.
Något jag annars kan rekommendera är att se Ryder Cup live. Hazeltine sist var amazing!

Jag var också en weekend i Chicago i december och såg NBA och NFL (syrran åkte tidigare och såg NHL också). NFL i snöstorm var kanske inte superbehagligt men väldigt coolt.

Vad har varit bästa upplevelsen hittills?
 

seat56f

Medlem
Kvällens Now or Never är Boston för 2996sek (i SAS Go). Patriots spelar i september hemma 2 gånger: vs KC (to 7 sep), vs HOU (sö 24 sep). Även hemmamatch 1 oktober, men det är med hemresa utanför reseperioden.
 

Senator

Moderator
Jag var också en weekend i Chicago i december och såg NBA och NFL (syrran åkte tidigare och såg NHL också). NFL i snöstorm var kanske inte superbehagligt men väldigt coolt.

Vad har varit bästa upplevelsen hittills?

Orange Bowl med Florida State och Penn State när Bobby Bowden och Joe Praterno var coacher. 4x övertid, slut 01.00. Magiskt..
 

palmen

Moderator
Att få tag på biljetter på ordinarie släpp till Patriots hemmamatch som vi tänkt se var ju typ omöjligt. Får nog ge upp dessa tankar och istället se om det kanske dyker upp något via stubhub eller liknande som passar oss ekonomiskt.
 

Wyll

Medlem
Att få tag på biljetter på ordinarie släpp till Patriots hemmamatch som vi tänkt se var ju typ omöjligt. Får nog ge upp dessa tankar och istället se om det kanske dyker upp något via stubhub eller liknande som passar oss ekonomiskt.

Bjud med mig I F till Boston så har jag en plats till dig. Söndags match i Oktober emot Falcons tror jag det är ;)
 

palmen

Moderator
Bjud med mig I F till Boston så har jag en plats till dig. Söndags match i Oktober emot Falcons tror jag det är ;)
Inte ett dugg intresserade av patriots egentligen, men råkade passa vår resa. Lite dyrt att lägga 30k på någons flygbiljett för att se matchen ;-)
 
Toppen