Senaste nytt

Diskussion om resor för att se NFL/NHL/NBA/MLB/övrig sport på plats i USA

Ohjay

Medlem
MLB och NBA är två saker jag ännu inte tittat på i USA.
Hoppas det går bra för Twins i år och att någon match är i nån dag före/efter att Vikings spelar.

F.ö. hur fick du tag i såpass billig biljett @jerixon? Köpte utanför arenan?
 

jerixon

Medlem
Köpte biljetten på Stubhub samma morgon
White Sox är dåliga och har svårt att sälja sina tickets :)

MLB och NBA är två saker jag ännu inte tittat på i USA.
Hoppas det går bra för Twins i år och att någon match är i nån dag före/efter att Vikings spelar.

F.ö. hur fick du tag i såpass billig biljett @jerixon? Köpte utanför arenan?
 

Lonelyflyer

Medlem
Köpte biljetten på Stubhub samma morgon
White Sox är dåliga och har svårt att sälja sina tickets :)

Gjorde liknande häromåret, tror de kostade 7 dollares, men de var typ andra omgången. Svinkallt att sitta ute.
Mäktig arena i halvskumt område, man ska typ åka till o från arenan bara.
 

jerixon

Medlem
Jag gick ner från Loop.
Längs med vattnet och sedan in från en av stränderna.
Det var en underbar dag men en lång promenad :)
Annars går ju röda linjen hela vägen och funkar bra!

Gjorde liknande häromåret, tror de kostade 7 dollares, men de var typ andra omgången. Svinkallt att sitta ute.
Mäktig arena i halvskumt område, man ska typ åka till o från arenan bara.
 

ulagun

Medlem
Kommer att turista Washington 8-14.e juni. Både jag och inte minst fru ulagun är hockeyfrälsta. Åker över en gång/år bara för att kolla NHL hockey.
Ser att om det blir en 6.e match Washington/Vegas så är det hemma den 10 juni. Biljetter finns från på hemsidan från ca.900 USD (Puhhh)
Ponera att vi skulle öppna plånboken och förköpa två biljetter vad händer om det inte blir någon 6.e match? Blåsta på ca. 1,800 USD.
Nästa fråga om det blir en 6.e match och vi är på plats i Washington, hur och vad är chanserna att få tag på två biljetter?
Conciegerna på Hilton brukar vara väldigt duktiga och hjälpsamma. Är det rätt väg att gå?
Är ju en"våt dröm" att få uppleva en Stanley cup final på plats.
 

Senator

Moderator
Kommer att turista Washington 8-14.e juni. Både jag och inte minst fru ulagun är hockeyfrälsta. Åker över en gång/år bara för att kolla NHL hockey.
Ser att om det blir en 6.e match Washington/Vegas så är det hemma den 10 juni. Biljetter finns från på hemsidan från ca.900 USD (Puhhh)
Ponera att vi skulle öppna plånboken och förköpa två biljetter vad händer om det inte blir någon 6.e match? Blåsta på ca. 1,800 USD.
Nästa fråga om det blir en 6.e match och vi är på plats i Washington, hur och vad är chanserna att få tag på två biljetter?
Conciegerna på Hilton brukar vara väldigt duktiga och hjälpsamma. Är det rätt väg att gå?
Är ju en"våt dröm" att få uppleva en Stanley cup final på plats.

Mitt tips är att hänga utanför arenan. Med 5min kvar kommer säljare vara desperata att sälja till face value. Det är en riskfylld strategi som har funkat för min del.

Jag tror det blir en 6:e match. Tror detta blir en episk Stanley Cup.
 
Toppen