Jag nämner ingen men det finns person(er) som har svårlighet att förstå/komma ihåg instruktioner.Jag har dock svårt att tro att personer som är aktiva på detta forum har så svårt att läsa att dom inte fattar enkla instruktioner.
Med tanke på priserna i deras andra All inclusive ingår snarast bokningsavgift, bagage, kreditkortsavgift. Möjligen seating.Det står "All inclusive roundtrip". Det är inte så att det ingår hotell och en massa annat i det där erbjudandet då?
Jag nämner ingen men det finns person(er) som har svårlighet att förstå/komma ihåg instruktioner.
Jag har erharenhet med många mistake fares och det är ingen garanti att flygbolaget godkänner bokningen även efter de har dragit pengarna från kortet och biljetterat. De kan avboka ändå.Erfarenhetsmässigt, redan bokade, betalade och utställda biljetter som dessa - vad är oddsen att de cancelleras? (Är det ens möjligt?)
Det är inte alltid de vill betala för omkostnader som var orsakad av flygbolagets avbokning av mistake fares.Någon som vet om QR i så fall har några ersättningsskyldigheter om man bokat på sig non-refundable hotell/anslutningsresor?
Inga tvistemål för min del... Ditt tips är precis min tanke!Om man har lust, kan man dra flygbolaget till Small claims court (Förenklat tvistemål?), så kanske kan man vinna.
Mitt tips är, boka inte hotell, anslutningsflyg osv första veckan. Om bokningen är kvar, börja boka hotell med helt återbetalningsbar room rate, boka anslutningsflyg med poäng etc.