Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Canadien

Medlem
Tyvärr stämmer inte tillgängligheten på EF och United överens med vad SAS kan se. Däremot är Thai flighterna som visas på Miles&More desamma som kan bokas hos EB. Detsamma gäller för SQ.
Nej men just nu är det helt trasigt sedan något dygn och inga TG awards alls visas via United eller EF. Tack för tipset om MM
 

Senator

Moderator
Tyvärr stämmer inte tillgängligheten på EF och United överens med vad SAS kan se. Däremot är Thai flighterna som visas på Miles&More desamma som kan bokas hos EB. Detsamma gäller för SQ.

Sjukt att tänka på att jag har varit medlem i M&M i snart 20 år, men det är ingen naturlig plats för mig att leta platser :eek:
 

Senator

Moderator
Gäller påstående angående Singapore Airlines alla deras rutter och alla kabinklasser eller finns det undantag?

Det gäller alla klasser inklusive First. Dock visas i princip aldrig First från Europa online på Miles&More, i alla fall inte för vanliga Basic medlemmar.

Jag kollade snabbt nu på de två datum som ITA Matrix visar 4 platser SIN-CPH i september:
6:e och 19:e sept. Jag kan boka 2 platser i First. Kan någon som inte är SEN kolla?
 

squeezen

Medlem
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS (SK), Swiss (LX), Singapore Airlines (SQ), Air China (CA), LOT (LO)
Kabinklass: Business och first
Avreseort: Arlanda
Destination: Denpasar
Enkelresa eller Tur&retur: T/R
Antal poäng (per person): 97 500 (2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 2180 SEK
Antal resenärer: 1
När (avresans tidpunkt): April 2019
Bokad: Januari 2019

ARN - ZRH (SK Plus)
ZRH - LHR (LX Business)
LHR - SIN (SQ First)
SIN - DPS (SQ Business)
//
DPS - SIN (SQ Business)
SIN - PEK (SQ Business)
PEK - WAW (CA Business)
WAW - ARN (LO Business)

Förvånad att hitta SQ F så "nära" inpå avresa.
Har förhoppning att optimera hemresan, antingen via BKK alt. CPH med TG resp. SQ, om det går närmre inpå...

vilken av flighterna och vilken flygplanstyp? mellan LHR och SIN?
 
Toppen