Senaste nytt

Direktåtkomst från Shanghai?

Dr. Miles

Expert
Tack för alla svar! De flesta pekar alltså Söderut eller Sydväst? Finns det inget typ Österut eller Sydöst?
Om du kollar på världskartan vet du säkert varför folk inte föreslår Österut för resor i februari. Det är lika kallt eller kallare i Korea och i Japan som i Shanghai.
Okinawa (OKA) kan vara varmt under februari men det ligger mellan 11-24 C.
 

Agö

Medlem
Guam lät intressant, men även om kartorna visar direktflyg kan jag inte hitta något?
upload_2016-8-10_14-22-23.png
 

JohanA

Medlem
Slutet av februari är helt ok i Shanghai. Jag skull stanna och njuta av staden och blanda det med shopping, middagar, massage, sightseeing, spa-hotell och annat skoj.
 

Tostarp

Medlem
Hmm, det var just det bara vissa dagar...

Verkar också vara en 'mistake fare' inblandad. Businessclass är fullt, men i ekonomi på återresan får jag '0kr' och det verkar gå att betala också. Får grotta vidare...
 

Dr. Miles

Expert
Verkar också vara en 'mistake fare' inblandad. Businessclass är fullt, men i ekonomi på återresan får jag '0kr' och det verkar gå att betala också. Får grotta vidare...
Nej, det fungerar inte så på United.com.
0 kr på returresan betyder att du inte har valt en dyrare avgång. Men på Shanghai-Guam finns det inte flera avgångar per dag.

T ex om du hade försökt att boka New York-Chicago T/R på United, skulle du ha fått några avgångar med låga priser på utresan. Det priset är priset av tur & retur.
Efter du har valt utresan, kommer du till val av hemresan. Då ser du 0 kr på vissa avgångar +xxxx kr på andra avgångar.
 
Toppen