Senaste nytt

Diners Club lounge access stoppas?

rob74

Medlem
Jaha ja! Kändes som om det var väntat efter vad som tidigare kommit. :(
Har använt kortet 2 ggr till loungebesök i år och det var självförvållat... För min del blir det mest *A.
Om jag vill in i Executive lounge på ARN (F-piren) så tar Amex 90 kr. Utomlands är väl en annan sak...
 

xz0781

Medlem
Är väl inget större problem om man använder sitt Diners-kort någotsånär regelbundet. Min omsättning ger minst 10 fria besök/år vilket vida överstiger mitt behov.

Från Diners hemsida:

"En annan nyhet är att vi varje år, i januari med start 2012, delar ut ett antal kostnadsfria loungebesök utifrån hur mycket du handlat för med ditt kort under föregående år. För varje 10 000 kronor du handlat för under 2011 får du ett kostnadsfritt besök 2012. Har du handlat för 20 000 kr under 2011 betyder det två kostnadsfria loungebesök osv."
 

Attachments

  • Diners.JPG
    Diners.JPG
    19,6 KB · Visningar: 348

agehall

Medlem
Tur att jag egentligen inte har behov av Diners för lounge access längre. Nu fattas det bara att det inte längre är gratis för EBG. Då kommer jag att säga upp kortet. Tills vidare får det ligga kvar i plånboken.
 

Mikael

Medlem
Frågan är då om man ska säga upp kortet nu direkt (i ren protest) eller vänta en bit in i nästa år då man har använt upp de intjänade besöken?
 
Toppen