Dimma på Bromma, Malmö Aviation landade på Skavsta

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av fly4fun, 9 September 2013.

1. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter 2h och 20min i luften hamnade passagerarna ombord på TF2 från GOT till BMA, på Skavsta! :)
    Väldigt mycket holding och diversions denna morgon p.g.a. dimma på Arlanda och Bromma.

TF2.jpg

Last edited: 9 September 2013
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mmm, det har varit grym dimma här imorse. Men nu landar de på BMA iaf.

3. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alltid lika skönt att komma ut ur dimman.. Dock brukar en viss huvudvärk eller trötthet kvarstå..

4 personer gillar detta.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Både tröttheten och dimman består faktiskt här. Men dimman har lättat tillräckligt för att de ska våga landa.

5. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som jag skrev i varningstråden så är dimman inte det stora problemet på Arlanda, utan det är hund lös i gateområdet som tvingar dom att hålla Bana 1 och 2 stängda. Det är klart, är det dimma så man inte ser hunden så är det förstås en försvårande omständighet.

2 personer gillar detta.
  6. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det var helt klart riktigt kraftig dimma imorse, när jag skulel till jobbet vid 07:20 så såg man inte husen bredvid från mitt fönster, de är ca 10 meter bort.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!