Senaste nytt

Diamantkort (tom 170731) blev Guld helt plötsligt

Slappo

Medlem
Mitt intjänings period är till 170731,pratade med SAS de nedgraderar alla som råkat fått för många poäng någon gång under året av misstag... Tack för kaffet
 

FF#1

Medlem
Mitt intjänings period är till 170731,pratade med SAS de nedgraderar alla som råkat fått för många poäng någon gång under året av misstag... Tack för kaffet

Hur många poäng saknas? Har för mig att du kan köpa poäng som bakåtregistreras ett bra tag efteråt.
 

palmen

Moderator
Om vad SAS agenten säger är sant så hade du inte kvalificerat dig till EuroBonus Diamond med rätt antal basåoäng, då är det inte konstigt att du inte är Diamond längre.
Om det stämmer är det ändå dåligt då poängen dras tillbaka efter perioden är slut. Man kan ju inte själv påverka det i så fall om tiden redan är ute.
 

agehall

Medlem
Om det stämmer är det ändå dåligt då poängen dras tillbaka efter perioden är slut. Man kan ju inte själv påverka det i så fall om tiden redan är ute.

Ja, det håller jag med om. Jag tycker inte det är principellt fel att SAS drar tillbaka poängen, men man borde kanske ha funderat på att ge de som drabbas en chans att få samla ihop poängen på annat sätt.
 

palmen

Moderator
Ja, det håller jag med om. Jag tycker inte det är principellt fel att SAS drar tillbaka poängen, men man borde kanske ha funderat på att ge de som drabbas en chans att få samla ihop poängen på annat sätt.
Tycker jag också, eller bara köpa att man gjort fel, det känsn lite dåligt att ändra något som skedde för över 2 månader sedan som kunden blir lidande av utan att kunden gjort något fel (utgår ifrån att det inte varit något fiffel eller liknande inblandat).
 
Toppen