Diamantkort (tom 170731) blev Guld helt plötsligt

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Slappo, 15 September 2016.

1. Slappo

Slappo Medlem

Mitt EBD (tom 2017) blev EBG helt plötsligt..

2. Jag tror du får ta och utveckla lite. Annars så har denna tråden skapats helt i onödan...

martin.agren gillar detta.
  3. Slappo

Slappo Medlem

Det har du en poäng i :) Loggade in på kontot och märker plötsligt att mitt EBD som jag fått med blod svett simsalabim blivit till ett EBG trots EBD tom 2017-07

Tonton gillar detta.
  4. Såja, bättre nu :)

Som rubriken säger så - troligtvis SK IT som har varit i farten... Har du provat att kolla både i appen och i en webbläsare?

Alternativt så kan du prova att logga in på diamond.flysas.com - Står du som diamond där eller skickas du vidare till guldsidan när du har loggat in?

5. Slappo

Slappo Medlem

GULD överallt tack SK-IT! Blir svårt att få gratis Ramlösa i Go i morgon..

6. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har även ditt fysiska kort bytt färg?

Juraj, Silferlood, aldrighemma och 1 annan gillar detta.
  7. En teori är, @Slappo har ett SAS EuroBonus Amex kort och han/hon har kanske förväxlat kortets giltighetstid med EuroBonus Diamonds giltighetstid?

SAS EuroBonus MasterCard och SAS EuroBonus Diners Club har samma giltighetstid som statusens giltighetstid.

Petair och JohanA gillar detta.
  8. Slappo

Slappo Medlem

Checkade precis just in på morgondagens flyg. EBD i prefixet på boardingkort men Guld överallt utom i plånboken där det fortfarande finns diamant:rolleyes:. Intjäningen på eurobonus bryts 170731 så det luktar kanske bug

9. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kolla din intjäning för att kvalificera dig.
    Kanske något har justerats?

10. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    verkar ju skumt, vilken är din period och hur kvalificerade du in sist?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!