Senaste nytt

Det här kan bli SAS nya kabindesign

Traveller

Medlem
Nepp, 150-170 flighter om året... alltid lika glad då jag hamnar längst fram i en MD.... Tyst, mjukt och jag somnar som en stock...
 

Stockholm

Medlem
Jodå, vi är nog många som gillar SAS gamla MD80 - dock inte långt bak i kabinen....!
... förra veckan när jag flög noterade jag att SAS crew verkar ha börjat bära en del nya "badges" med "glada" tillrop:
Welcome home stod det på en och på en annan TROR jag att det stod Classy vintage. Har någon annan sett dessa?
Dock blev jag synnerligen förvirrad av den senare då jag inte vet vad som avsågs - MD80n eller den äldre "damen" som bar badgen? ;)
 

Homer

Medlem
Det här ser ju ut som KLM

The New Domestic Concept is designed to strengthen SAS premium product and to support SAS successful self service products. It is divided into four parts; SAS Self Service Baggage Drop (already implemented at Arlanda Terminal 4, Oslo Airport and major Norwegian airports), Service Points, Self Service Fast Track (tested at Göteborg Airport domestic between March and May 2012) and Light Lounges.
Malmö Airport is chosen as a test pilot airport for SAS Service Point and will be a show room for our new domestic concept! We now take a step forward and meet our passengers in an open and welcoming environment. The service point is a meeting place when traveling with SAS, where we offer personalized support with:
• the self service flow, by both clearer navigation signage and by gathering rebranded self service kiosks and internet kiosks for ticket sales etcetera
• passenger assistance, e.g. unaccompanied minors, passengers with special needs
• assistance in irregularity situations
Our customers will also be able to take part of SAS different offers, as we will have a natural place for promotions, communication and offerings at the Service points.


560755_10151562381845788_140344030787_24074151_1116177190_n.jpg
 

Agö

Medlem
Det här ser ju ut som KLM

The New Domestic Concept is designed to strengthen SAS premium product and to support SAS successful self service products. It is divided into four parts; SAS Self Service Baggage Drop (already implemented at Arlanda Terminal 4, Oslo Airport and major Norwegian airports), Service Points, Self Service Fast Track (tested at Göteborg Airport domestic between March and May 2012) and Light Lounges.
Malmö Airport is chosen as a test pilot airport for SAS Service Point and will be a show room for our new domestic concept! We now take a step forward and meet our passengers in an open and welcoming environment. The service point is a meeting place when traveling with SAS, where we offer personalized support with:
• the self service flow, by both clearer navigation signage and by gathering rebranded self service kiosks and internet kiosks for ticket sales etcetera
• passenger assistance, e.g. unaccompanied minors, passengers with special needs
• assistance in irregularity situations
Our customers will also be able to take part of SAS different offers, as we will have a natural place for promotions, communication and offerings at the Service points.


560755_10151562381845788_140344030787_24074151_1116177190_n.jpg

Förskräckligt faktiskt.
 

doc

Medlem
Jag håller med. Helt fel val av färg för SAS varumärke. Får erkänna att jag inte gillar den nya profilen heller med det feta teckensnittet. Känns inte särskilt skandinaviskt alls.
 

Palazzi

Medlem
Försöker de kompensera för den gråa inredningen med den där hemska babyblå nyansen på self check-in :p ; ser faktiskt för hemskt ut....... Det är lite ryanair över det hela....en enda stor reklamskylt!:(
 

Traveller

Medlem
Var på pandionmöte i dag i SAS hangaren. Fick bekräftat av arrangören, Cecilia, att utseendet i framtiden är det samma som synts i pressen de senaste dagarna. Var även inne i en nyinköpt 737-600, nymålad och fin. Skulle visst sättas i trafik nästa vecka.
 

Palazzi

Medlem
För alla som hyllade SAS MD-80 hittade jag lite rolig info på Airfleet.net :)

MD-87.jpg

SAS har 6st "nya" MD-87:eek:r på väg in! Troligen kommer de väl från konkursade Spanair som hade 13st i sin flotta...

Vi får väl se vilka linjer de ska gå in på....
 
Toppen