Ja, vinner Ryanair så har vi en försämring att prata om i evigheter...
"In an ongoing effort we're now enhancing passenger rights..."?
Ja, vinner Ryanair så har vi en försämring att prata om i evigheter...
Bevis för att god kundservice inte behövs
Eller bevis för att allt för många inte tänker på att istället försöka få så mycket god service som möjligt för pengarna istället för lägsta pris. Det värsta med Ryanair är egentligen oförutsägbarheten. Så länge det funkar som det ska så funkar det kanske tillräckligt bra till ett en aning lägre pris men blir det problem så får man stå för smällen själv och i det läget hade nog många hellre betalat mellanskillnaden till ett något dyrare men mer pålitligt alternativ om de kunnat rulla tillbaka bandet.
Här kommer lite roligt läsning om de gånger jag klagat på SAS. Det bästa kommer längst ned...
Det man dock kan fundera över är ju hur jag kunde komma ombord ett plan jag inte skulle vara på, hur det går att starta med en passagerare ombord som inte skall vara där - hade vi haft en olycka hade det ju funnits en passagerare för mycket ombord och hur det kan komma sig att tre passagerare hade samma seatning på detta flyget...
När jag har klagat så har jag faktiskt alltid fått respons från SAS och det skall dom ha all heder för!