Senaste nytt

Det går bra för SAS(?)

Viking75

Medlem
Jag gick in ganska tungt i SAS för några år sedan. (finns någon äldre tråd här) Jag har sålt allt i omgångar och köpt väldigt många trevliga resor för vinsten. Det är dock den mest riskabla affär jag gjort och tänker inte göra "resan" igen.
 
D

Deleted member 4140

Guest
SAS går bra nu och kommer säkerligen att fortsätta stiga ju mer oljepriserna sjunker. Men någonstans så lär det ju vända.
 

Gotlander

Medlem
Vilka förmåner var det och finns de kvar?

Vill minnas att man får lite rabatt på biljetter, men det är inte värt investeringen tyvärr.

Precis, det går att köpa med en liten rabatt om man är ute i god tid och med sämre villkor än vanliga biljetter... Jag har ännu inte nyttjat "förmånen" eftersom kampanjerna nästan alltid är billigare men jag är inte missnöjd med kursutvecklingen! :p
 

Johan Hbg

Medlem
Precis, det går att köpa med en liten rabatt om man är ute i god tid och med sämre villkor än vanliga biljetter... Jag har ännu inte nyttjat "förmånen" eftersom kampanjerna nästan alltid är billigare men jag är inte missnöjd med kursutvecklingen! :p
Samma här, aldrig använt förmånspriserna, men aktierna är upp 50%. Trodde man aldrig, såg de pengarna som förverkade.
 

Westerberg

Medlem
Runt 30kr verkar det finnas stöd för SAS aktien, när första rapporten kommer lär det komma en dipp i priset då Q1 inte brukar vara sas bästa kvartal. Men SAS är fortfarande relativt lågt värderade, jag har mycket aktier i SAS och kommer börja sälja runt 30kr, för att sedan eventuellt köpa på mig nya i dippar.
 
Toppen