Det är trångt på New York JFK Terminal 7!

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Concorde, 3 Oktober 2011.

1. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
  2. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste väl finnas någon som fotat när det enbart är Heavy maskiner vid en terminal? :)

3. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hahah. Var dina initiala tankar trångt och det här måste jag göra en tråd på BC.se om ? ;)

Vicce, british-airways-747-2.jpg

Last edited: 3 Oktober 2011
  4. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, nu börjar vi snacka. :)

5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Härliga bilder man blir sugen att flyga av.

6. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög från JFK T7 nu i somras och det var en ganska rolig syn med 6-7 British Airways-kärror stående på rad i solnedgången. Dessutom stod BA002 till LCY inne på plattan, såg ganska roligt ut med en "pluttig" 737:a bland alla 747 och 777or!

7. JonW

JonW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det absolut roligaste jag sett på en flygplats var när jag skulle flyga AMS-LUX, i en liten kråka med typ båtsäten. Tror det var en gammal Fairchild.
    Vi har taxat en stund på en mindre bana när jag vid sidan av oss får se hela 4 av KLM:s 747or som taxar i tät följd på en större bana.
    Redan det var en mäktig syn. Men döm om min förvåning när de två sista giganterna plötsligt stannar för att vackert släppa in den lilla kråkan som sen får åka mitt i en galen sandwich hela vägen ut på rullbanan.
    Det är i såna lägen man hoppas att de har koll på intervallerna ur turbulenssynpunkt...

8. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    A318!

En British Airways pilot som flyger 747, lite bekant, beklagar sig över parkering på JFK T7 ofta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!