Denna väntan på EBG

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Vattenspindelmannen, 27 Februari 2012.

1. Gjorde sista flygningen för 2 veckor sedan med Lufthansa, det som skulle bli min biljett till EBG. Poängen har ännu inte kommit in, och det brukar inte ta längre än 4-5 dagar för Lufthansa. Allt var korrekt, jag har dubbel- och trippelkollat mitt namn och EuroBonus-nummer och tom frågade markpersonal om allt var rätt på boardingkortet. Anledningen att jag är så otålig är att jag vill se statusen switcha om EBS->EBG så fort det bara går så att jag kan komma in loungerna på mina kommande flighter som är väldigt snart. Medlemsservice har givetvis ingen sympati utan det är bara att vänta 3 veckor och vänta på efterregistreringen som kan ta, ja vad är det nu, 1-3 månader. Så tråkigt när sånt här händer när man är så nära målet. Är det värt att försöka höra av sig till Tallinn och bli prioriterad eller är det bara att vänta och vänta och vänta...?

2. LasseMaja

LasseMaja Medlem

Sitter oxå o väntar på 12.800p fr 12/2:( jnb-FRA)

3. sk-sthlm

sk-sthlm Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kan löna sig att ligga på medlemsservice - helt plötsligt får man tag på en hjälpsam person som faktiskt hjälper till att ordna problemet och registrerar poängen manuellt, och vips, så är man guld...!

4. Det låter som agent roulette. :eek: Jag trodde att det hörde till bara hos amerikanska flygbolag...

1 person likes this.
  5. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte kan vi prata två "enhancement" på samma dag. Detta är ju omöjligt. Det går helt emot alla nuvarande principer. Dock: I like it! :D

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!