Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Booyaah

Medlem
Jag står fortfarande som guld, blev diamond med nya reglerna men ansökte om kortet innan nyår. Har fått in lite extrapoäng på kontot men inga baspoäng, antar att det är därför man inte petats över till Diamond.
Det var samma för mig men jag passade på att påpeka detta när jag mailade guldsupporten i ett annat ärende. Dagen efter hade de manuellt lagt in ett baspoäng vilket i sin tur triggade till Diamond, så det stämmer nog att det krävs att nya baspoäng registreras för att systemet ska skicka upp en till nästa nivå.
 

palmen

Moderator
Det var samma för mig men jag passade på att påpeka detta när jag mailade guldsupporten i ett annat ärende. Dagen efter hade de manuellt lagt in ett baspoäng vilket i sin tur triggade till Diamond, så det stämmer nog att det krävs att nya baspoäng registreras för att systemet ska skicka upp en till nästa nivå.
Med tanke på att jag inte har för avsikt att kreditera till EuroBonus den närmsta tiden så skulle man i så fall bli kvar på guld ett bra tag till om man inte gör något åt det själv. Pratade med supporten idag som skulle ta det vidare så förhoppningsvis har de fixat det under morgondagen.
 

ulagun

Medlem
Finns 997 kommentarer som jag bara inte orkar gå igenom så hoppas på svar även om frågan varit uppe tidigare.
Som Diamond erhöll fru Ulagun ett (efterlängtat) Guldkort.
Frågan är då om hon i sin tur i egenskap av EBG kan skänka ett silverkort trots att hon ju inte förtjänat guldkortet själv?
 

jumbooze

Medlem
Jag är nu över 90k igen, dvs återkvalificerat diamond, min period är tom april, när jag loggar in på ge bort kort så står det att jag redan gett bort mitt kort för perioden, ska jag inte kunna ge bort mitt guldkort förrän den nya perioden börjar? Läge att maila supporten eller ska man vänta?
 
Toppen