Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Kris

Medlem
Gled i veckan förbi min kvaltid och som jag redan visste inte återkvalificerat för Diamant.
Så nu är jag inne i grace period, aldrig tidigare varit. Som jag tolakt det här innebär den 90? dagar? dvs tre månader, inom vilka jag fortfarande kan göra allt en diamant kan, dvs beställa smoothies, harahorn och annat även i go?
Du kan göra allt en diamant kan och lite till :)

Grace period är tre månader. Bara att köra på. Mig veterligen är det bara perk som att ge bort guldkort samt Diamondpresent som du inte kan utnyttja. Även då det funnits glitchar då detta funkat.
 

PetrelliDK

Medlem
OSL -> CPH igår. Sidder i GO og ber om en flaske vand, får et glas vand og nævner igen at jeg bedte om en flaske. Hun er ved at tage terminalen frem og jeg viser hende mit diamant kort. Hendes kollega er i gang med at betjene en på række ved siden af og hører ikke samtalen.
Han ser dog at jeg ikke betaler, og spørger herefter sin kollega om jeg er diamant? o_O
 

mha321

Medlem
Plötsligt händer det!

Diamond recognition, tack, och kort pratstund. I plus!! På ARN-OSL i morse.

Tror det första gången sedan jag blev diamond direkt när det infördes som jag fått sådan recognition i plus. Definitivt i plus inom Skandinavien. (har fått det i go ett par gånger, mer än bara "jaha du är diamond"-reaktionen, men inte så många)
 

Berglund

Medlem
Då kom de sista, efterlängtade poängen in för att man skulle kunna sålla sig till denna exklusiva skara EuroBonus Diamonds!
Nu får väl även jag se hur Babylons hängande trädgårdar uppenbarar sig, hur SAS tycker att 4st biobiljetter är rimlig Diamond present och hur lite den flygande personalen bryr sig om vad jag heter. Dessutom får jag den obegränsade glädjen att uppdatera mitt Mastercard kreditkort på alla de sajter där jag har prenumerationer eller kortet i övrigt sparat - hurra!

Lite ironiskt att jag som aldrig någonsin rökt, inte ens haft en endaste cigarett i munnen i hela mitt liv - blir EBD just den 20 april, happy 420... :)
 
Last edited:

mha321

Medlem
Då kom de sista, efterlängtade poängen in för att man skulle kunna sålla sig till denna exklusiva skara EuroBonus Diamonds!
Nu får väl även jag se hur Babylons hängande trädgårdar uppenbarar sig, hur SAS tycker att 4st biobiljetter är rimlig Diamond present och hur lite den flygande personalen bryr sig om vad jag heter. Dessutom får jag den obegränsade glädjen att uppdatera mitt Mastercard kreditkort på alla de sajter där jag har prenumerationer eller kortet i övrigt sparat - hurra!

Du har stora upplevelser framför dig! Välkommen i klubben!

Däremot borde du väl inte behöva byta ditt mastercard kort för prenumerationer? Det brukar väl inte ändras varken I nummer eller utgångsdatum?
 

Berglund

Medlem
Du har stora upplevelser framför dig! Välkommen i klubben!

Däremot borde du väl inte behöva byta ditt mastercard kort för prenumerationer? Det brukar väl inte ändras varken I nummer eller utgångsdatum?
Tack så mycket! De stora upplevelserna har jag bakom mig - det är ju dem som tagit mig hela vägen hit till EBD, såsom exempelvis en viss legendarisk Austinresa... ;)

Hos Mastercard ändras mycket riktigt inte själva kortnumret men giltighetstiden samt kortets cvvkod, vilket gör att det behöver uppdateras på de ställen där det finns lagrat. Nåja, nu får jag först lugna mig och invänta att ett nytt kort och bagagetaggar överhuvudtaget ens dyker upp. Trevlig helg!
 
Toppen