Verkar tyvärr som att diamond-supportens befogenheter har minskat något (och dessutom känns det som att det är något längre svarstid än det var i början).
Jag har vid ett tidigare tillfälle fått hjälp av dem att skapa en award-bokning med en rätt så komplex rutt som jag sen bara kunde ringa in till Tallinn för att biljettera. Försökte göra samma sak igår då jag har problem med married segments på en bokning (försöker boka GOT-FRA-MEX och både hos United och ExpertFlyer så hittar jag inte tillgänglighet om jag söker FRA-MEX separat, men om jag söker GOT-MEX dagen innan så finns tillgängligheten (med övernattning i Frankfurt och samma flyg till Mexico City som jag sökte på först)). När jag pratade med Tallinn så lyckades de inte hitta den tillgänglighet jag såg, så jag tänkte att det kanske var lättare att förklara problemet och hur jag ville att de ska söka via mail.
Dels så svarade de inte ens på min fråga om de kunde se denna tillgänglighet (har bett om förtydligande kring det nu) utan föreslog andra flighter istället som de tyckte var bättre, och sen så kan/får de tydligen inte hjälpa till med bokningar längre.