Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Har rapporterats i någon tråd tidigare att det inte är någon avgift för att boka bonusresor för Diamonds med SAS, nu står det även på deras hemsida som en diamond förmån
  • Boka bonusresa utan avgift via EuroBonus Medlemsservice.
EuroBonus-medlemsnivåer - SAS
Vad har det varit för avgift innan? Sorry om det är en fråga man borde veta svaret på, men har bara bokat via tallinn en gång och annars bokat med SAS "själv" på webben.
 

palmen

Moderator
Vad har det varit för avgift innan? Sorry om det är en fråga man borde veta svaret på, men har bara bokat via tallinn en gång och annars bokat med SAS "själv" på webben.
Det har inte kostat något att göra bokningen via Tallinn, men ändringen har kostat 150 per person.
Har man bokat via vanliga sas bokningen så har de tagit 150 kronor för själva bokningen också har jag för mig.
 
Jag blir dock lite brydd av att man skrivit "...en bonusresa...". Varför har man skrivit "en"? När man skriver på detta sätt så tolkar jag det som att det de facto handlar om EN bonusresa. Annars hade detta lilla ord inte behövts skrivas alls.
 

Filip

Medlem
Jag skall till att boka GOT-PVG igen och till min förvåning så måste jag betala för att jag väljer sittplats på hemresan, som går i Go (är EBD). Åkte samma sträcka förra veckan och kan inte minnas att jag fick betala vid bokning.

Har jag bara fått för mig att EBD inte betalar för seatning eller har reglerna ändrats?
 

Canadien

Medlem
Jag skall till att boka GOT-PVG igen och till min förvåning så måste jag betala för att jag väljer sittplats på hemresan, som går i Go (är EBD). Åkte samma sträcka förra veckan och kan inte minnas att jag fick betala vid bokning.

Har jag bara fått för mig att EBD inte betalar för seatning eller har reglerna ändrats?
Är du inloggad? Det ska vara gratis för EBP/D/G

Ska du inte vänta tills Friends&Family öppnar för bokning inom någon dag?
 
Toppen