Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

mha321

Medlem
Jag åker inte plus längre inom Europa då det inte ger mig något mervärde. Får alltid dryck utan problem i go även om man någon gång får påtala att man är Diamond.
Jag åker plus när jag behöver flex. Vilket är hyfsat ofta i Skandinavien och i princip aldrig på resten av Europa.
 

simeo

Medlem
Har haft några GO-resor som Diamond de senaste veckorna och faktiskt konsekvent erbjudits gratisdricka utan att jag sagt något. Senast såg jag en lapp på vagnen med stolsnummer som troligen var EBD-resenärer. Det är väl ett steg framåt, men kan hålla med ovanstående om att i Plus så är mervärdet noll.
Det mest tragiska är kanske att de inte är i närheten ens av "lapp på vagnen" i Go på long haul. De har verkligen ingen aning om status, vare sig det gäller drycker eller fri/fungerand wifi.
 
Det mest tragiska är kanske att de inte är i närheten ens av "lapp på vagnen" i Go på long haul. De har verkligen ingen aning om status, vare sig det gäller drycker eller fri/fungerand wifi.

Detta stämmer ju inte. Jag har precis åkt t/r till Hongkong utan några anmärkningar. Gratis dryck, väl fungerande, och gratis, WIFI (passade på att skriva till kundtjänst direkt från flyget för att tacka dem för detta, mest en kul grej :)) och till och med gratis chips.

Missar gör man säkert fortfarande, men att säga att de inte ens är i närheten stämmer inte.
 

PetrelliDK

Medlem
22199176_10156808794485200_2112330280_o.jpg


Det endte med at tage 4 dage, for at få de sidste point på kontoen men så kom jeg endelig over Diamond grænsen :)
 
Toppen