Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Moco

Medlem
Ja, det har tagit ungefär två veckor att få svar den senaste tiden, så det förefaller vara ett projekt som är på dekis... Jag har dock aldrig förstått vitsen med det hela eftersom de i princip ständigt är genuint oförmögna att lösa några problem.
 

mha321

Medlem
Mailade för två veckor sedan, fick ett ärendenummer inte hört ett ljud från dem.
Jag fick för en dryg vecka sedan svar på ett gammalt mail med kommentaren att de haft tekniska problem. Baserat på tidpunkten så tror jag dessa dök upp när de bytte till nya eb backenden. Men det är ju riktigt illa om de fortfarande pågår. Om inte annat så borde de ändra sin autosvar och informera om det.
Ja, det har tagit ungefär två veckor att få svar den senaste tiden, så det förefaller vara ett projekt som är på dekis... Jag har dock aldrig förstått vitsen med det hela eftersom de i princip ständigt är genuint oförmögna att lösa några problem.
Då har vi definitivt olika erfarenhet. Diamond supporten har fram tills nu snabbt löst i princip allt det jag skickat till dem. Betydligt bättre resultat än vanliga kundtjänsten.
 

Moco

Medlem
Jag fick för en dryg vecka sedan svar på ett gammalt mail med kommentaren att de haft tekniska problem. Baserat på tidpunkten så tror jag dessa dök upp när de bytte till nya eb backenden. Men det är ju riktigt illa om de fortfarande pågår. Om inte annat så borde de ändra sin autosvar och informera om det.

Då har vi definitivt olika erfarenhet. Diamond supporten har fram tills nu snabbt löst i princip allt det jag skickat till dem. Betydligt bättre resultat än vanliga kundtjänsten.

De har tidigare varit snabbare att svara, sett till nu. Snabbare än svarstiden för en statslös. Dock är det ju bara en brevlåda för vidareförmedling av ärenden till andra avdelningar, väldigt lite ägandeskap, oavsett problemets natur. Om man bortser från att få en drös med poäng för det ena eller andra problemet, så kan jag inte minnas att jag tycker att de utmärkt sig positivt på något sätt under dessa tre år jag använt mig av deras tjänster.
 
Jag tycker diamondsupporten sköter sig bra, de har alltid hjälpt till att lösa de problem som jag har haft. Men jag kanske haft tur där?
Diamondsupporten är för övrigt den enskilt viktigaste faktorn till varför jag krediterar 90 000 Miles till sas varje år istället för till andra bolag.
 

AnnaUM

Medlem
Jag blev Diamond medlem i januari och har fortfarande inte fått något kort, trots att jag både försökt beställa och mailat. Konstigt att det är så svårt att lösa.

Men! Det jag kom för att säga: ännu en lyckad CU på dagens 903. Visste att det var dags enligt ordningen och att det fanns gott om availability så körde plusgrade till Plus och fick sedan CU till business! Mycket trevligt! De enda lediga platserna var dessutom på rad 1 så nu provar jag en ny rad.
 
Toppen