Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

palmen

Moderator
Pratade med EBG-supporten. De sa att det kan ta upp till 2 veckor för poängen att trilla in och även om de kunde se att de var på väg (dvs att jag var EBD) så var jag fortfarande officiellt sett EBG i systemet. Frågade om jag kunde claima kvitton på dricka i efterhand och enligt de borde det vara lugnt men att då customer care var en annan avdelning kunde de inte lova något. Trist :(
Det skulle jag inte alls lita på att du får pengar tillbaka. Är du inte EBD i systemen är det stor chans att det är vad de kommer att gå på. Du är ju trots allt inte Diamond förrän poängen kommer in.
 

P-L

Medlem
Denna plågsamma väntan då varken poängen för utresa eller hemresan CPH-PEK-CPH trillat in än... Varför känns det som att EBD är en magisk värld när man är på mållinjen? :(
 

Alster

Medlem
Denna plågsamma väntan då varken poängen för utresa eller hemresan CPH-PEK-CPH trillat in än... Varför känns det som att EBD är en magisk värld när man är på mållinjen? :(

Jag vill inte krossa din magiska värld, men du kommer tyvärr att märka att livet inte förändras nämnvärt som EBD . SAS verkar för övrigt ha ordentliga problem med poängöverföringar, väntar på ett gäng jag med...
 

P-L

Medlem
Jag vill inte krossa din magiska värld, men du kommer tyvärr att märka att livet inte förändras nämnvärt som EBD . SAS verkar för övrigt ha ordentliga problem med poängöverföringar, väntar på ett gäng jag med...

Nej, jag vet. Är mest att det känns så just nu iom att poängen dröjer :)
Fri dricka i Go är väl det som känns trevligt... typ.
 
Toppen