Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

rob74

Medlem
Med två flighter kvar under mitt kvalificeringsår så erkänner jag mig härmed besegrad... Bättre lycka nästa gång helt enkelt!

ff94c239ba01fdefd865db5e58f065f8.jpg
 

rob74

Medlem
Välkommen åter. För mycket billig Go helt enkelt.
Sant... För mycket Go - dock inte alltid så billig, tyvärr. Men priserna I Plus Saver från Kiruna har inte riktigt funkat i år. Frågan är om jag ens hade klarat det på poängen om jag hade bokat dessa. Alla långresor har dessutom varit på poäng. Nu har jag en hel del Plus bokat på det nya året, så vi får väl se om det kan hjälpa.
 

Ebg

Medlem
Satt i plus på SK 944 (ORD-CPH) i onsdags och bad om polarbröd. Jag ville ha det i stället för den vanliga middagen, men fick inte det och blev behandlat skitdåligt resten av flygningen.

Ingår det inte polarbröd i plus på långrutterna? , jag är även EBD.
Jag gjorde poänguppgrdering på flygplatsen från GO, dem kanske inte hade koll på att jag var Diamond...

Jag fick 5K poäng utav Diamond mailen. Detta skrev dem:
"Vi kommer att använda dina åsikter i vårt förbättringsarbete. Vi är tacksamma för att du har tagit dig tid att skriva om detta till oss. Tyvärr kan vi inte tillmötesgå ditt förslag på 15 000 Eurobonuspoäng. Idag har jag skickat över 5 000 extra Eurobonuspoäng till ditt konto"

Ändå rätt. Nöjd
 
Toppen