Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Diamondsidan hos SAS verkar ha fått sig en uppdatering.
Det verkar också som om vi får tillgång till en concierge-service, och som jag förstår det så är den numera inte något man väljer i goodiebagen, utan det verkar ingå för alla. Någon som har testat?
SAS
Edit: den verkar fortfarande valbar i Goodiebagen, och då länkas man till sidan om concierge-servicen, så kanske räknas som ett val i goodiebagen ändå. Isåfall kan jag vara utan...
 
Last edited:
R

rstenelo

Guest
hmm som de presenterar det så står det inget om att man kommer att använda sin Goodie Bag - någon som redan valt sin "goddie" denna perioden som kan prova?
 
hmm som de presenterar det så står det inget om att man kommer att använda sin Goodie Bag - någon som redan valt sin "goddie" denna perioden som kan prova?
Jag valde Concierge, dock inte från Goodie bag sidan, och nu kan jag inte välja någonting annat. Där fick man för att man klickar på saker och ting :rolleyes: dock var det väl egentligen ingenting annat jag ville ha. Får se om jag använder tjänsten det här året :confused:
 
Maste vara nagot fel, skriver in mitt EBS1xxxxxxx8 och losenord men kommer inte in :)

SAS-IT igen kanske....
Maste vara nagot fel, skriver in mitt EBS1xxxxxxx8 och losenord men kommer inte in :)

SAS-IT igen kanske....
Jag förstår inte riktigt om detta är ett skämt eller inte?! Men att försöka logga in på Diamond-sidorna när man är EBS skall ju inte fungera.
 

Thornado

Medlem
Jag har upptäckt en ny "förmån" som jag inte sett rapporterad tidigare, och som jag tycker är en väldigt bra möjlighet, framförallt om man vill boka en lite mer komplicerad award-resa och tycker att det är besvärligt att sitta och rabbla upp alla datum, tider och flightnummer över telefonen.
Efter att ha diskuterat lite routingregler med diamond-supporten via mail så frågade jag även om de kunde hjälpa mig med bokningen. Inga problem. Jag gav dem min önskade itinerary och så skapade de en bokning åt mig. Efter det är det bara att ringa till kundtjänst (för en vanlig award-bokning) eller Tallinn (för en 2-4-1-bokning) och ge dem bokningsnumret för att biljettera, dra poäng och betala skatter.

Betydligt smidigare än att sköta allt via telefon. Givetvis finns det en viss risk att de inte hanterar ens mail på en gång så att en tillgänglig awardplats hinner försvinna. Gissar även att detta antagligen även kan funka för guldmedlemmar via guldmailen.
 
Toppen