Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

joemume

Medlem
..idag var jag med om en positiv grej! Jag sitter på första raden i GO (plats 4A) och väntar på servering. De rullar ut vagnen och då hör jag pursern och en FA utbyta följande "Och så är du uppmärksam på att det sitter en Diamond på 4A!"

Inga problem att få service under den flygningen! BRA JOBBAT SAS!!
 

Henrik_B

Medlem
Kort fråga. Om jag ger bort ett EBG och mottagaren inte accepterar gåvan, går det tillbaka till mig då per automatik eller tycker systemet att jag redan förbrukat möjligheten att ge bort gåvan?

För er som undrar kan jag meddela att det går bra att avböja EBG gåva utan att något går snett. Min mottagare testade och jag fick följande mail:

Nu har du chansen att göra någon annan glad.

Du skickar en ny inbjudan genom att klicka på Försök igen nedan och loggar in på SAS hemsida. Klicka på Mina EuroBonus-sidor i vänstermarginalen och välj Ge bort ett EuroBonus-kort.
 

johhenrik

Medlem
För er som undrar kan jag meddela att det går bra att avböja EBG gåva utan att något går snett. Min mottagare testade och jag fick följande mail:

Nu har du chansen att göra någon annan glad.

Du skickar en ny inbjudan genom att klicka på Försök igen nedan och loggar in på SAS hemsida. Klicka på Mina EuroBonus-sidor i vänstermarginalen och välj Ge bort ett EuroBonus-kort.
Du är bra modig du! ;) Men tack för att du gjorde det. Kul att veta iaf. :)
 

Fixter

Medlem
Generell fråga! jag gick över till den mörka sidan o boka en charter då det var enklast från Luleå till rhodos, trafikeras av SAS,finns de någon chans i h*lvete man får nå för Diamond på en charter?
 

johhenrik

Medlem
Generell fråga! jag gick över till den mörka sidan o boka en charter då det var enklast från Luleå till rhodos, trafikeras av SAS,finns de någon chans i h*lvete man får nå för Diamond på en charter?
Någon chans finns väl, men det skulle nog vara mer upp till crew än att du har rättigheter.
 

flybob

Medlem
Visst borde man kunna ge bort sin goodie bag till någon annan? Man får ju skriva in en leveransadress när man beställer.
Hittar inget i T&C som hindrar det.
 
Toppen