Den allmänna tråden om billiga flygbiljetter i ekonomiklass

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Singapore, 3 Juni 2012.

1. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I bland när man tittar runt lite efter billiga flygbiljetter så hittar man en del fynd som andra kanske är intresserade av, således tänkte jag att vi kunde samla alla alla fynd i en tråd istället för göra en ny varje gång. Kriterierna för postning är att biljetten/biljetterna måste vara i ekonomiklass.

2 personer gillar detta.
  2. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okej jag börjar. Vet inte om jag lyckats göra något fel men vad jag kan se så kan man flyga London - Kota Kinabalu (Borneo) med Royal Brunei Airlines för 3500 kr i oktober. Datumen som jag kollade var 4-18 oktober, vet ej om fler datum fungerar.

3. lars

lars Medlem

Bra tips! Har börjat kolla lite på andra destionationer.

Hittade bl.a LHR - MEL med stopp i DXB och Brunei 2-18 october för 723 GBP, vilket ändå måste anses vara ett bra pris.

Ska kika vidare!

4. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Har alltid velat åka till Brunei för det verkar vara så "öppet" och ha en sådan "närhet" till folket ;) om man får citera en viss person.

Last edited: 29 Juni 2012
  5. lars

lars Medlem

Ja verkligen. Ett stort minus är förstås också att man inte kan boozea på flyget dit :)

6. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite spridda bra fares som jag jobbat med att ta bort bränslekostnaderna på (prisnedan är med alla tillägg)

DUB-SFO €395 November British Airways (Delta har redan hunnit prismatcha)
    LHR-MNL/SIN/HKG från £306 Royal Brunei

1 person likes this.
  7. Singapore

Singapore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SEA-MNL se bifogad bild, orkar inte skriva allt. Pris 5158 . Hittade den på FT.

seamnl.jpg hemresan.jpg

8. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den där rutten kallas Island Hopper. Ska vara väldigt skoj att göra.

9. Poäng/miles-mässigt är det bara tre flighter mellan Manila och Seattle, eller hur?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!