Deltas nya TUMI Amenity kits

Diskussion i 'Skyteam' startad av Dr. Miles, 13 Juli 2015.

1. Delta har nyligen uppdaterat sin Amenity kits i Business class på long haul flygningar.
    Det finns en hårdvariant och en mjukvariant av amenity kits.

Refreshed amenity kits debut | Delta News Hub

(Foto: Delta News Hub)
    (Foto: Delta News Hub)

Enligt japansk resenyhetssajt, man kan få dessa amenity kits även på Tokyo Narita-Bangkok och Tokyo Narita-Singapore.
    デルタ航空、ビジネスクラスのアメニティ刷新、2種類のケースで提供 | 旅行業界 最新情報 トラベルビジョン

De som reser i Comfort Plus på long haul flygningar får också förenklad version av amenity kits (dock ej TUMI).

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ohh, vill ha!

Jakob Österberg gillar detta.
  3. Då måste du flyga med Skyteam. ;)

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är övertygad om att de kommer att dyka upp på ebay snart. Men jag har 150k poäng hos Flying Blue som ska användas upp. Planen var ju dock att ta en weekend hos @Traveller för dessa... Kanske får försöka hitta någon skojig rutt dit då...

Traveller gillar detta.
  5. Aurora

Aurora Medlem

Malin+Goetz er en kanonbra "hudpleie"-serie, de er no-frills og har mye gode lukter i produktene sine. Etter et opphold på Mondrian i Los Angeles har man ofte kjøpt disse produktene :) Synd det ikke foreligger noen planer å reise med delta at all. Synes det er litt drastisk å kjøpe på ebay "bare fordi" :p

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Aurora: Du kan få hudkrämen när jag får ett kit - jag vill ha Tumi-prylarna!

7. Aurora

Aurora Medlem

Haha, jeg ville vel mellom linjene også ha Tumi-veska/ene :p Matcher fint med kofferten vi har hjemme :)

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då får du nog handla själv på ebay. :)

Frågan är bara vad FlyingBlue tar för en award BKK-TYO.

Edit: 50k verkar det som enligt Best Use of Flying Blue (Air France + KLM) Miles som ser ut att vara ganska korrekt.

Någon som är insatt i FB awards, kan man routa TYO-BKK-HKG som en resa (BKK och HKG är i samma zon) eller blir det dyrare?

Last edited: 13 Juli 2015
  9. Tokyo Narita->Singapore med Delta i Business class kostar 50.000 Flying Blue miles + ca 20 EUR i skatter.

Screenshot20150713_03.png

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

FF#1 gillar detta.
  10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ha, jag utgick från att deras site inte skulle klara av att hitta resor där, så jag testade inte ens. Får nog ge lite cred åt FB som fixar att söka platser hos partners så pass bra!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!