Senaste nytt

Del 2 av En annorlunda semester: 31 flyg på 9 dagar ... i ekonomiklass på Skyteam

Senator

Moderator
Själv skall jag hem och sova då jag blir trött bara av att läsa Gnopps historia. Hur orkan man :cool:<br />
<br />
Riktig cool läsning, men ring bara mig om en sådana vansinnesfärd blir i affärsklass och inte med "ScaryTeam" :rolleyes:
 

Concorde

Founding Member
Take a Chance, Fly Air France ;)<br />
Bra jobbat Gustav. Instämmer med Senator om att göra det i Business/First. Finns en OW points run i First och Business Senator. Sugen?
 

HerrOlsson

Medlem
Spännande och intressant att läsa. Hur orkar du sitta så länge.... Att AF är en besvikelse i luften är ju bara en småsak jämfört med den otroligt dåliga servicen på marken, framförallt när något går fel. Efter att ha missat två utav tre transatlantiska flygningar så har vi givit upp Skyteam helt. (Ja första april skämtet med FB kan ju haft något med det också att göra ;)
 

MarcusC

Medlem
Härlig fredagsläsning...blir både sugen (och inte sugen på att göra något liknande...)..Gör du om det om du läser igenom dina rapporter ;)?
 

henkedio

Medlem
Herregud vilken resa. Känns som du har en del att lära ut när det kommer till att boka omständiga biljetter, fattar inte hur du fick ihop det, Som det verkar så råkade du inte för några större problem heller. Med priset i tanke så ställer jag mig dessutom upp och applåderar. Härligt reportage!
 
Hatten av! Balansräkningen är skitbra! När du var ändå i BUD så kunde ju du boka ett Malev(vid den tiden) och få en OW matchat. Hade varit en jumpstart till att byta allians. <br />
Jag är imponerad av din semester, som sagt tidigare, "Gnopps' semester" kommer ha en speciell betydelse i min vocabulär. :)
 

Dr. Miles

Expert
Tack Gnopps för trevlig läsning.<br />
<br />
Oj vilken resa du har genomgått.<br />
Jag undrar bara om du har masochistisk drag... ;)
 

Thomasn

Medlem
Fantastiskt underhållande reportage! Tack! Standarden på Amerikansk inrikes kan verkligen imponera. Tycker personligen att United hamnar sist på listan.
 

palmen

Moderator
Du får gärna skriva en guide till hur man får ihop 31 flights (plus hotell) till ett pris av &#8364;1200 :) <br />
ARN-EWR tur och retur 2 ggr kan ju lätt gå på samma kostnad med SAS och då får man inget hotell, och man får enbart ca 10.000 EB-poäng. ;)
 
Toppen