Senaste nytt

Deal: Spara 35 USD på town car i NYC och andra städer

jumbooze

Medlem
Hej
Bokade precis en "luxury car" LGA - till manhattan och ville dela med mig av dealen jag hittade:

Börja med att köpa dealen på amerikanska Groupon (Vid betalning ange UK som land om du ej har USA adress och zipcode SE1 9BU funkade för mig):

Min referal länk om du vill sponsra mig på Groupon:
Sponsra Jumbooze ;)

Direktlänk till delaen:
GroundLink Deal of the Day | Groupon New York City

Jag valde 70 USD i credits för 35 USD.

Data om dealen:
$29 for a one-way airport transfer to or from LaGuardia (LGA) ($51 value)
$39 for a one-way airport transfer to or from John F. Kennedy (JFK) or Newark Liberty (EWR) ($65 value)
$35 for $70 worth of credits, for new GroundLink customers only, on the mobile app, available for iPhone, Android, or Blackberry. Customers are required to download the application, input the code, and book transport using it to redeem.

Man bokar sedan med GroundLink Limo Service in New York City, New York city airport limos
Groupon Deal FAQ.

Du kan få 10 USD rabatt om du använder invite code:32r7 när du blir medlem i Appen, obs använd EJ om du köper 70 USD för 35 för då måste du använda den som kommer från Groupon! Ingen dubble dip :D

Fungerande promo code, när man gör själva bokningen så kan man ange promo code VARET20 så drar de av ytterligare typ 2 USD.

Download the iPhone app at App Store - GroundLink or the Android app at http://bit.ly/GlinkAndroid and enter invite code 32r7 when you sign-up.
 

em9frl

Medlem
Hej,
Tack för tipset!!
Försöker fixa samma deal från EWR till Manhattan. Jag är ny på Groupon och har fixat ett konto.

Börja med att köpa dealen på amerikanska Groupon (Vid betalning ange UK som land om du ej har USA adress och zipcode SE1 9BU funkade för mig):

När jag försöker köpa dealen funkar inte UK och SE1 9BU. "There was a problem with your order" Ingen exakt anvisning om vad som är fel. Har du några tips och trix? AmEx borde väl funka?
 

jumbooze

Medlem
Jag använde Amex så det funkar, mata in dina riktiga uppgifter som matchar kortet förutom Land & Zip UK & SE1 9BU
 

em9frl

Medlem
Nu funkade det. Bra rabbat och enkel bokning. Vi är ett sällskap om 4 pers som kommer till EWR. en "Luxury SUV Escalade" är bokad för vår färd in till Manhattan.

För andra som bokar med GroundLink Limo service kan jag nämna att det inte finns bilar för max4 personer. Endast max3 eller max6. Normalt ska det ju inte vara några problem att stuva in 3 vuxna i baksättet på en "Luxuary Class Lincoln Town car".

Rabatten via Groupon medför nu att vi betala samma pris som med AirTrain och tåg till Penn station (15 promenad eller tunnelbana tillkommer) som för denna SUV (toll och dricks incl.)
 
Toppen