Senaste nytt

Deal: Marriott Copenhagen, Executive Suite 1199 DKK / nat (9-11 november)

Lollet

Medlem
Bra! Tack! Hur var rummet och loungen?

Jag var riktigt nöjd! På rummet ingick allt i den välfyllda minibaren, loungen var lugn och hade fin utsikt över vattnet. Vi hade bokat 2 sviter varav ena sviten hade utsikt mot vattnet och den andra inte, jag föredrog helt klart den mot vattnet! Vi lyckades dock inte få tidig incheckning, men vi fick tillgång till loungen så vi hann med en frukost där på morgonen vi anlände (tanken var dock att vi skulle få acces först när frukostserveringen hade slutat) det fanns ganska mycket gott att välja på under deras "fika-tider" gratis alkohol några timmar på kvällen tycker jag var schysst oxå :)
 

DrKlas

Medlem
Hemma igen efter en helg i Köpenhamn. Nästan så att vi skämdes lite när vi checkade ut och notan efter två nätter i svit med loungetillgång, minibar, rejäla frukostar och internettillgång slutade på 1758 DKK.
 

DrKlas

Medlem
Ser fram emot nästa helg, tack!

Hoppas du får lika fint väder som vi fick. Och glöm inte att kryssa i rätt ruta när du checkar in så du slipper valutaväxling med 3% påslag. Jag ogillar verkligen att Marriott och vissa andra hotellkedjor ständigt försöker lura sina gäster på detta sätt.
 

charlesswe

Medlem
Bra hotell var det, riktigt lyxigt med utsikt över vattnet samt bra mat och dryck i loungen på kvällen. Frukosten var också över standardutbudet.
 
Toppen