Senaste nytt

De 10 bästa amenity kit i lyxklassen

BusinessClass

Redaktör
Flygbolagen går åt två håll: på economy tar man bort mer och mer men premiumgästerna får desto mer. Det här gäller speciellt för gästerna på första klass som man kämpar om. Man ser till att installera nya bekväma stolar, man uppgraderar champagnen till toppklass och det investeras som aldrig förr i fina tallrikar och bestick,…
 
"Konceptet blev uppfunnet under 50-talet men vi har kommit långt från de dagar när det man fick endast var en tandborste, kanske en rakhyvel och en mask att ha framför ögonen för att kunna sova ombord."

Struntprat. Dagens amenity kits går inte att jämföra med dem man fick på 50 och 60-talen. Jag skall leta i lådor och skåp nästa gång jag är hemma och trolla fram några bilder.
 

kaktusen

Medlem
Det är tydligt att du inte gillar något som kommer från redaktionen. Måste du verkligen fortsätta och gnälla på varenda inlägg som postas oavsett innehåll? Är det inte möjligt att istället hoppa över dessa inlägg?
 

Brandten

Medlem
Tycker det var en jättebra, intressant och trevlig artikel med fina bilder även om jag saknar bilder på många flygbolag från Lufthansa och neråt. Kanske några medlemmar på forumet har bilder som ligger som redaktionen kan använda?
 

Teemu

Medlem
IMG_0601.JPG
IMG_0558.JPG
Tycker det var en jättebra, intressant och trevlig artikel med fina bilder även om jag saknar bilder på många flygbolag från Lufthansa och neråt. Kanske några medlemmar på forumet har bilder som ligger som redaktionen kan använda?
- Rimowa Lufthansa - Mars 2017
 
Toppen