Dags att beställa BA VISA kort

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Mikeswede, 6 Augusti 2015.

1. Mikeswede

Mikeswede Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej, är nu dags att beställa British Airways VISA kort. Någon som vet om det finns någon värvningskampanj eller liknande. Har hittat standard erbjudandet 5000 avios vid nytecknande men undrar om någon vet en bättre deal (både för mig o värvaren alt. 5000 avios för mig men något till ev. värvare).

2. bossefin

bossefin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bara hittat att man får 1000 Avios. Var hittade du 5000?

3. Mikeswede

Mikeswede Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Bossefin, på min BAEC sida fanns en länk där det stod att man skulle få 5000 avios (begränsat till ansökan före 31/9) Senare i texten talas det dock om 1000 Avios. Jag tolkar detta som 5000 +1000 =6000 Avios

4. bossefin

bossefin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack - såg att den sida jag varit på var kortföretagets och inte BAs..

5. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en blankett från British Airways Visa där den som värvar också får 2,500 avios, PM om du kan tänka dig att ansöka med den så skickar jag över blanketten med email.

6. coclol

coclol Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänk bara på deras smått absurda bränsletillägg om du vill flyga interkontinentalt.

7. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja tyvärr är det så, jag betalade strax under 10k för 2 personer i First GOT-DEN-GOT sist jag använde min 2 for 1 voucher, kostar inte mycket mindre i andra klasser så brukar försöka hitta platser i F när jag använder 2 for 1 vouchern

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!