Dagens bild

Diskussion i 'Övrigt' startad av ollek, 3 Februari 2013.

1. ollek

ollek Medlem

Har hängt här ett tag nu men inte postat något, tänkte det var dags nu. Något jag har saknat är en "dagens bild"-tråd (har inte lyckats hitta någon, men rätta mig gärna om det redan finns, eller om tråden kanske bör ligga i reserapporter i stället).

Kanske är det för att jag jobbar som fotograf som jag tycker det är roligt, men jag gissar att många medlemmar har intressanta bilder som passar detta forum men ibland kanske det inte räcker för en egen tråd.

Jag börjar med en från idag, en chartrad A321 som tog oss från Ronneby till Stockholm. Flight SK7004. Han även skymta två JAS som landande innan vi startade.

photo.jpg

8 personer gillar detta.
  2. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ollek, välkommen till BC. :)

Du skriver att den är chartrad... Av vilka för vilka?

3. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gissar att det hade att göra med den där musiktävlingen..? :)

4. ollek

ollek Medlem

Tack!

Som Kristofer gissade, den var chartrad för Melodifestivalen. Artister, SVT, produktion och så vidare.

Plockade upp oss påväg från Köpenhamn och vände nästan direkt ner igen.

5. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort! SVT har uppgraderat sig till A321! Förut har de kört med MD-80 i ett antal år,

6. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra initiativ ollek! Det finns många ögonblick man vill dela med sig av utan att för den skull behöva kategorisera i vilken tråd den bäst hör hemma. Får hoppas att detta sköts snyggt så att inte det blir "nattens bild" från diverse blöta tillställningar ;)

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga bilder från F-kabiner alltså? :) :) :)

1 person likes this.
  8. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är inte syftet med F-kabin att få vara mycket privat :confused:

9. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kankse inte i den rätta andan för den här tråden, men här är lite bilder från ett badhus i Oregon som inkorporerat en 747.

1 person likes this.
  10. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Herrgud! Nu är det snart vinter... Efter denna fina sommar och behagliga höst är det bra att bli påmind.... Det är INTE min favoritårstid som står för dörren....

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!