Dagens bild

Diskussion i 'Övrigt' startad av ollek, 3 Februari 2013.

1. ollek

ollek Medlem

Har hängt här ett tag nu men inte postat något, tänkte det var dags nu. Något jag har saknat är en "dagens bild"-tråd (har inte lyckats hitta någon, men rätta mig gärna om det redan finns, eller om tråden kanske bör ligga i reserapporter i stället).

Kanske är det för att jag jobbar som fotograf som jag tycker det är roligt, men jag gissar att många medlemmar har intressanta bilder som passar detta forum men ibland kanske det inte räcker för en egen tråd.

Jag börjar med en från idag, en chartrad A321 som tog oss från Ronneby till Stockholm. Flight SK7004. Han även skymta två JAS som landande innan vi startade.

photo.jpg

8 personer gillar detta.
  2. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ollek, välkommen till BC. :)

Du skriver att den är chartrad... Av vilka för vilka?

3. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gissar att det hade att göra med den där musiktävlingen..? :)

4. ollek

ollek Medlem

Tack!

Som Kristofer gissade, den var chartrad för Melodifestivalen. Artister, SVT, produktion och så vidare.

Plockade upp oss påväg från Köpenhamn och vände nästan direkt ner igen.

5. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort! SVT har uppgraderat sig till A321! Förut har de kört med MD-80 i ett antal år,

6. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra initiativ ollek! Det finns många ögonblick man vill dela med sig av utan att för den skull behöva kategorisera i vilken tråd den bäst hör hemma. Får hoppas att detta sköts snyggt så att inte det blir "nattens bild" från diverse blöta tillställningar ;)

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga bilder från F-kabiner alltså? :) :) :)

1 person likes this.
  8. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är inte syftet med F-kabin att få vara mycket privat :confused:

9. nilsson

nilsson Medlem