Senaste nytt

Dagens BA781

AABack2ARN

Medlem
Och söndagens (13 januari) BA780/781 var CW-konfigurerad fram till några timmar före start då den byttes ut till en _fullpackad_ A321. Surt sa räven!

Och med "Afternoon tea" kan man faktiskt fundera på varför man skall flyga business med BA - hade redan druckit tillräckligt med Champagne i loungen så det skälet var inte tillräckligt starkt (även om jag fick i mig en flaska på planet också) :)
 

AABack2ARN

Medlem
Men för 2500SEK är Club fortfarande en no-brainer.

Det kan jag hålla med om. Men de flesta som flyger där har antingen betalat avsevärt mycket mer än 2500SEK eller ansluter från longhaul och får då en ganska knaper upplevelse som kostat ganska mycket mer totalt sett.

Skall höra av mig till BA med mina åsikter om "afternoon tea"
 

EricT

Medlem
Måste varit någon annan.

Risken är överhängande att vi under 2013 får ett nytt tillfälle att njuta av BA's generösa Champagne förråd. Pågår samtal med BA om att sy ihop ett event utan dess like som lär få varenda BC medlem, oavsett Allianstillhörighet, att hoppa i stolen av glädje ;)

Kan inte säga mer för stunden.

Ut med språket nu... vi måste planera lite här va...;)
 

doc

Medlem
25 apr åker jag BA781. Det är 9 rader i Business. Vad innebär det? Inte CW antar jag?

Nej, är det nio rader så är det short haul. CW har 4 rader med säten. Om man loggar in på MMB (Manage My Booking) kan man också se på stolarnas utformning och om de är vänta mot varandra eller inte.
 
Toppen