Senaste nytt

Dåligt hotell på Priceline?

themroc

Medlem
Jag har nyligen vunnit bid på Priceline (hade fyrstjärnigt som krav), men hotellet (Hotel Chamartín i Madrid) verkar inte vara någon höjdare. Det har generellt rätt låga omdömen (exempel: 35% av gästerna rekommenderar stället i Tripadvisor).

Finns något att göra i ett sådant läge? Name Your Own Price tillåter ju inte avbokning, å andra sidan påstår sig ju Priceline enbart tillhandahålla kvalitetshotell.
 

maba

Medlem
Jäkla oflyt, nu vet jag inte för vilken period du bokat eller vad du gav för bokningen eller om Priceline garanterar att de är det billigaste alternativet. Om de har den garantin så får du försöka hitta samma hotell under samma period och hänvisa till det när du vill häva köpet. Annars tror jag tyvärr att du får bita i det sura äpplet då de kommer att hänvisa till att hotellet är klassificerat som ett 4 stjärnigt hotell.
Ett tips för kommande Priceline/Hotwire bokningar är Priceline and Hotwire Forum
 

themroc

Medlem
Ja, jag är mest förvånad över att stället helt enkelt inte verkar vara speciellt bra, det är något jag har förväntat mig från Priceline och i viss mån Hotwire. Har mailat dem åtminstone, får se om de svarar.
 
Toppen