Senaste nytt

Dålig hygien på maten i BA Galleries First och Concorde Room i London

dwin

Medlem
Med tanke på hur maten smakar, från hamburgarn, varma buffen till smörgåsarna, så är jag inte heller förvånad över kvaliteten på köket...
 

NotRyan

Medlem
Luftslottet börjar rasa... Nej, men ärligt så tror jag inte det där cateringföretaget finns kvar där så länge till. BA:s varumärke tar ju allvarlig skada...

Mvh
/NotRyan
 

FF#1

Medlem
Ja sånt här är sälla bra för affärerna, tex. en pizzeria som får nerslag på sånt här brukar ha svårt att tvätta bort stämpeln.
Var på en där alla hade Anticimex kepsar och de hade ett nytt diplom att det var nya bra rutiner på div saker som var signerat av anticimex. Försöker man sopa det under mattan så tar det många år innan det glöms bort och ryktena slutar gå.
 

Jaws

Medlem
Luftslottet börjar rasa... Nej, men ärligt så tror jag inte det där cateringföretaget finns kvar där så länge till. BA:s varumärke tar ju allvarlig skada...

I vår iver att kvalitetssäkra så får kvaliteten alltför ofta stryka på foten.
Istället borde vi kanske satsa på mindre och ffa intresserade entreprenörer som tar hand om oss med yrkesskicklighet och stolthet.
Stora "kvalitetssäkrade" kedjor kan vi vara förutan... ( lite mellan tummen och pekfingret)

I övermorgon får det bli champagnedieten som gäller på Heathrow :cool:
 

Dr. Miles

Expert
Aha, det var därför många av dem som flyger med British Airways steriliserar magen med champagner och viner på Galleries.
Jag undrade varför ingen laddar upp bilder av té från Galleries trots att det är i England, det förklarar saken. ;)
 

Storsteffe

Medlem
Aha, det var därför många av dem som flyger med British Airways steriliserar magen med champagner och viner på Galleries.
Jag undrade varför ingen laddar upp bilder av té från Galleries trots att det är i England, det förklarar saken. ;)

Både vin och champagne är väl trots allt klassat som livsmedel så det är bara en fråga om vilket kostval man gör ;)
 
Toppen