Dålig hygien på maten i BA Galleries First och Concorde Room i London

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av nlu, 23 September 2013.

1. nlu

nlu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ät bara inte i British Airways first eller ccr just nu... Dömda att förbättra hygien av hälsomyndigheterna...

1 person likes this.
  2. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Japp BaxterStorey sagan är ett präktigt fiasko...

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det där förtjänar en egen tråd tror jag (blir lite OT här). Hur f-n lyckas man?

4. Jag har kopierat några inlägg om hygienproblemet i British Airways Galleries First och Concorde Room till en separat tråd.

En nyhetsartikel på The Scotsman.
    British Airways Heathrow lounge service "poor" - The Scotsman

5. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick akuta kräkningar ombord på planet ett par timmar efter jag ätit i Galleries First. :( Det var i somras när jag flög till Miami. Det positiva var att personalen ombord var väldigt hjälpsam och jag tillfriskande när magen tömts på sitt innehåll.
    British Airways måste rätta till detta omedelbart. Det var flera restauranger som fick underkänt på T5, bl Planefood

6. nlu

nlu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  8. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tur att jag inte läste detta igår kväll innan jag åt en god burgare på Galleries First..!
    Har inte haft några andra problem än trötthet p.g.a. det tog mig nästan 24 h med British Airways
    dörr till dörr från Peking igår.

1 person likes this.
  9. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där precis efter BaxterStorey tog över och det var en klart märkbar försämring mot tidigare catering.
    Dock så tycker jag det blivit bättre med tiden, men det hela är helt klart ett stort fiasko.

10. nlu

nlu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den detaljerade rapport som nu kommit ut gör mig chockad.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!