Senaste nytt

Dålig hantering av klagomål av Brussel Airlines

Flög hem, Göteborg, från Birmingham den 15/7-18 och då gick min resväska sönder.
Ena hjulkonsolen slogs lös på min Rimowa väska.
Anmälda på Landvetter och mailade Brussel Air.
Trots upprepade påstötningar via Mail samt via deras Facebook chat så vägrar de återkomma.
De har dessutom hävdat att de har mailat mig och bett mig kolla min skräppost men det finns inga mail från dem.

Nån som har förlag på hur jag skall få till nån form av kontakt alternativ reaktion från dem?

Riktigt dåligt hanterat av dem och jag börjar bli riktigt less.
 

danielhog

Medlem
Flög hem, Göteborg, från Birmingham den 15/7-18 och då gick min resväska sönder.
Ena hjulkonsolen slogs lös på min Rimowa väska.
Anmälda på Landvetter och mailade Brussel Air.
Trots upprepade påstötningar via Mail samt via deras Facebook chat så vägrar de återkomma.
De har dessutom hävdat att de har mailat mig och bett mig kolla min skräppost men det finns inga mail från dem.

Nån som har förlag på hur jag skall få till nån form av kontakt alternativ reaktion från dem?

Riktigt dåligt hanterat av dem och jag börjar bli riktigt less.
ARN? Alternativt direkt till tingsrätten. Eller att du skickar ett skarpt mail där du hotar med ARN inom 7 dagar.
 
Toppen