Czech Airlines skadat bagage

Diskussion i 'Skyteam' startad av ssh9721, 17 Maj 2015.

  1. ssh9721

    ssh9721 Medlem

    Ort:
    Älta
    Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer som har erfarenhet av Czech Airlines så kallade service när det gäller skadat bagage?

    Trots lämnad PIR på flygplatsen anser de att jag inte lämnat claim inom en månad, som visst är en gräns? Sedan att inte jag kunde lämna väskan på reparation i Prag då det var påsk, och deras firma inte kunde hämta som lovat spelar visst ingen roll.

    Bara bota i sura äpplet, eller ska jag se vad ARN säger?
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×