Senaste nytt

Curve betalkort

Så måste jag handla något för max 5 pund? Kan jag inte delbetala något som kostar 6 pund med mina Rewards?
Cash In Rewards

If you want to know how much money you have in Curve Rewards, just move the decimal over twice. For example this “500 Point” balance means you have £5 to spend. You can’t go over, so the best thing to do is spend just under, or make an even £5 transaction. Nothing wrong with asking the bar man to put £5 on the card and the rest in cash. Again, for everyone you refer, who then gets the card and does the same, it’s another fiver for you. That can add up nicely! To use your “free” Curve Rewards cash, just switch from your linked card and tap the Curve Rewards card in the app and make your transaction, just like you did above. When you’re out of free rewards, don’t forget to switch back to another card afterwards!

How To Get Your "Free" £5 From The UK's Curve Card... - God Save The Points
 

JoelG

Medlem
Någon som lyckas använda contactless med Curve? Jag har gjort köp med pinkod utan problem tidigare. Har SAS MC som underliggane och inställt på tillåt alla typer av köp.
 
Jag har inga problem att använda contectless, funkat på Willy´s, några olika kafeer och Pressbyrån. Använder SAS MC som det underliggande kortet.
 

Atom

Medlem
Har skummat tråden, men hur lång leveranstid är det för att få ett blue?
Fungerar SAS MC premium smärtfritt än så länge?

Ska iväg på en resa till Norge om 2-3 veckor och vore skönt med lite valutafördelar.
 

P-L

Medlem
Har skummat tråden, men hur lång leveranstid är det för att få ett blue?
Fungerar SAS MC premium smärtfritt än så länge?

Ska iväg på en resa till Norge om 2-3 veckor och vore skönt med lite valutafördelar.

Har använt Curve 100% problemfritt i Singapore, Auckland samt på Cook-öarna med SAS MC premium länkat :)
 

jumbooze

Medlem
Ahh, jag väntar fortfarande på svar sedan den 30:e återkopplar om/när jag hör något.
Jag skickade in idag igen och krävde svar då jag tyckte att 18dagar var inte godkänt som behandlingstid.
Jag fick svar idag att jag får 25gbp i refund och nedgradering till blue card och 25gbp till när jag skickat in Tumi plånboken.
 
  • Gilla
Reactions: ekf
Toppen