ekf
Medlem
Nu blir jag lite orolig. Jag skickade in en ticket till dem för lite över en vecka sedan men har inte hört ett pip, vare sig automatiskt genererat eller från en människa... Ska ge det några dagar till, men oroväckande.Alltid något. Själv har jag fått ett par "sorry were not responding" följt av "we'll be in touch soon" ihop med lite extra klagomål på att Amex är elaka.
Här håller nog många med.. Även om jag tycker att de delvis satt sig själva i knipan - dels genom att "tvinga" över alla till nya prenumerationsmodellen.. Då får de många ärenden från de som vill stanna kvar på den tidigare varianten (helt onödigt).De har nog en hel fördelar men de borde absolut gå en grundkurs i kundservice.
Dels hur det verkar fungera tekniskt med deras app och olika nivåer.. Det känns inte som att de testat igenom det de lanserar i förväg utan låter kunderna agera försökskaniner.
Men får de bara ordning på allt så tror jag iofs att jag kommer att bli nöjd kund...