Curio - A collection by Hilton kommer till Europa - första hotellen i Hamburg och Istanbul

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av BusinessClass, 13 Mars 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

Curio A Collection by Hilton, Curio Reichshof Hamburg

Hiltons nya hotellkedja Curio - A collection by Hilton kommer under 2015 öppna sitt första hotell, i Hamburg. Klart är även att ett Curiohotell är på gång i Istanbul. Båda hotellen kommer öppna i historiska byggnader med över 100 år på nacken. Hotellet i Hamburg blir det nuvarande Reichshof Hamburg, centralt beläget i Hamburg nära…

Se hela inlägget

2. Nån som har testat Curio Hamburg?

3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @fcx, @bnr,@Gustav Jonsson bodde ni inte där?

4. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott på Curio Hamburg två gånger. Mycket nöjd. Bra rum, sköna sängar, hipsterfrukost.

Fick billiga nätter, skulle inte betala mer än 1500-2000 SEK per natt, inklusive frukost.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  5. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är hipsterfrukost? :)

011430121 gillar detta.
  6. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Jakob Österberg tack för att du frågade, jag hade samma undran så jag var tvungen att kolla
    17 bilder som visar skillnaden mellan helt vanlig mat och hipster-mat
    hipster | fridas frukost Notera att det är mindre folk på vardagarna!
    Bulls Content bjuder på hipsterfrukost & föreläsning om content marketing - ExploreCurate
    Måste erkänna jag fattar inte riktigt fortfarande vad det är, tydligen är det folket som gör det hipster. Jag fortsätter med en fralla med ägg och kaviar notera med k.

7. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Serveringspersonalen går omkring i hängslen och hatt/keps. Teet serveras i glas. Det finns "mjölk" gjort av massor av olika växter.

8. OrangeWindies

OrangeWindies Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns lite diskussion av Curio Hamburg i en annan tråd.

Cristoffer Cedergren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!