Courtyard by Marriott Kungsholmen

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av David, 16 December 2013.

1. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag trivs på Courtyard Kungsholmen. Personalen är trevligt, rummen fräscha och frukosten helt ok för priset man betalar. Det kan tyckas ligga lite "åt fel håll" i många fall men då det inte är några längre avstånd att tala om har det inte stört mig. De har även alltid erbjudit gratis frukost även om detta…

View the full post

2. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg väldigt trevligt ut! 1100SEK är det ett avtalspris eller går det ofta hitta rum för det priset?

3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nix, bokade via Marriott.com på vanlig rate. Hittade precis 930 sek 7-8 januari vid en snabbsökning.

4. Jacob

Jacob Medlem

Jag bor bara ett stenkast från hotellet så har varit där och ätit både lunch, middag och brunch. Alltid varit mycket nöjd. God mat och trevlig personal.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!