palmen
Moderator
Snarare loungen har fel ;-)Bra, då är det som vanligt så att kundtjänst har fel
Snarare loungen har fel ;-)Bra, då är det som vanligt så att kundtjänst har fel
Det var den som gick i lördags, 8/10 sk939Jag hoppas det var på gårdagens ARN-LAX? För dagens vart ju inställd! Och om det var idag hur hanterade SAS situationen?
Tyvärr så är det där helt irrelevant. CU introducerades efter 2009 och även om uppgraderingar skedde innan av diverse anledningar så har det inget med CU att göra.Inofficiellt gör kan de nog göra CU, vi fick det för massa herrans år sen, 2009
Har tidigare fått CU som ensamresande, bokat via resebyrå (jobb), några gånger. Allt enligt mönster beskrivit i tiden innan. När barnet var under 2år, dvs INF, var vi automatiskt diskade enligt instruktionerna.
Plötsligt händer det...
Den här gången var det dock lite lotto känns det som. Bokade t&r till Miami i Plus. Två vuxna med Amex 2-4-1 och en vuxen och ett barn (>2år) för cash. Således två separata bokningar, allt gjort via webben. Fick CU på hemresan - för HELA sällskapet. Mitt i natten plingade mailkorgen till. Nice! Tänkte spontant att det var för revenue-bokningen endast. Men icke! Bonusbokningen var också uppdaterad til business. Bra där SAS! Kan tilläggas att kabinen längst fram inte var full även efter vår CU.
Dessvärre har plinget uteblivit för mig, hemresa med hustrun från Miami imorgon kl 15.30. Men sånt är livet, bara att vara glad för det lilla och den bokade platsen i Plus. Ska se om det går att göra en gateuppgradering, alltid skönt att sträcka ut på en nattflygning hem.